.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران در انتظار انتخاب معاون سیاسی

محافل سیاسی و اجتماعی مازندران این روزها در انتظار انتصاب معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری مازندران هستند و از طاهایی استاندار جدید استان خواسته اند با انتصاب خود به شائبه ها پایان دهد.

سید علی اکبر طاهایی بیستمین استاندار مازندران است که 10 روز از حضور وی در این استان می گذرد اما با آمدنش معاون سیاسی وی به سمت استاندار گلستان منصوب شد.

از راهروهای استانداری شنیده می شود که طاهایی معاون سیاسی امنیتی خود را انتخاب کرده و در انتظار برگزاری مراسم معارفه قناعت در گلستان است تا نسبت به معرفی معاون جدید خود اقدام کند.

کارشناسان مسائل سیاسی، نخبگان و اصحاب رسانه معتقدند که طاهایی با هدف تغییر در معاونت ها به استان آمده و این تغییرات به زودی در مازندران رنگ دیگری به خود خواهد گرفت.

جواد قناعت معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری مازندران که اخیرا به عنوان استاندار گلستان منصوب شده و به زودی معارفه می شود سبب شده تا طاهایی به فکر انتخاب معاون جدیدی برای پست کلیدی در مسند معاونت سیاسی استانداری باشد.

همچنین گفته می شود جدی ترین گزینه ها در حوزه های معاونت سیاسی، معاونت عمرانی و معاونت برنامه ریزی به ترتیب حسن خیران پور، بهزاد پورمحمد و حمید علی صمیمی خواهند بود.

از سویی نیز بیان می شود که به واسطه فوت مرحوم کردان و درگیر بودن مسئولان استان برای مراسم ترحیم، تغییرات در سطح معاونت های استانداری از هفته آتی شکل خواهد گرفت.

مازندران در طول 30 سال پس از انقلاب اسلامی 20 استاندار را به خود دیده کخ طاهایی بیستمین آنها و البته بومی استان است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 آذر 1388

براي ايجاد همدلي و وحدت كاري در استان تا حدودي انتخابهاي خوبي هستند .اگر اقاي طاهايي بخواهد يك تيم بي هاشيه داشته ياشد و وقت و انرزي خودش را صرف حل مشكلات استان بكند . بايد . از همه نيروهاي كاري و توانمند استفاده بكند . نيروهاي كه در اثر فشارسياسيون در كنارو گوشه دستگاههاي اجراي دارند تلف مي شوند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.